28 Eylül 2016 Çarşamba

Güz Maratonu


                                                  



                                GÜZ OKUMA ETKİNLİĞİ



@bikahvebikitap tarafından 1-7 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek Güz Okuma Etkinliğine katılmasam olmazdı. İnstagramda ve bloglar üzerinde yapılan okuma etkinliklerine fena sardım. Hem Çok keyif alıyorum; hem de çok farklı kitaplar okuyor

Şimdi gelelim 5 kategoriden oluşan bu etkinlikte neler okuyacağıma :

1- Turuncu kapaklı bir kitap - - - - - - - - -     Özel Eğitim Hatıraları (BİTTİ)

2- Sonbaharda basılan bir kitap - - - - -- -  -  Ali'm & Bir Türk Masalı

3- Yağmurlu günde okunası bir kitap- - - -   Düğün Dansı & Düğün Şarkısı  (BİTTİ)

4- Yazarı sonbaharda doğan bir kitap- - - -   Aşk ve Gurur

5- Kapağı sonbaharı anımsatan bir kitap - -  Mevsim Hep Sonbahar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAHAR OKUMA ŞENLİĞİ 2018

Uzun zamandır blogumu boşlamıştım. Sadece şenlik listeleri yayınlasam da listelerimin burda durması benim için büyük kolaylık oluyor. B...